خرید پیچ و مهره اینترنتی

خرید پیچ و مهره اینترنتی

به جرات می‌توان پیچ و مهره را از پرکاربردترین قطعات صنعتی دانست؛ قطعاتی که نه تنها در صنایع که حتی به صورت خانگی نیز کاربرد دارند و نیاز به خرید و فروش آن‌ها ثابت شده است. از سوی دیگر خرید تخصصی و شرایط مراجعه به بازارهای پیچ و مهره که سختی‌های بسیاری دارد، سبب نیاز به فراهم آمدن شرایط خرید پیچ و مهره اینترنتی شده‌است، در ادامه به بررسی شرایط و امکان خرید پیچ و مهره اینترنتی از سایت آهن پاد می‌پردازیم.

پیچ و مهره

پیچ و مهره از پرکاربردترین قطعات جهت ایجاد اتصالات هستند و  اتصال حاصل از آن‌ها در کاربردهای مربوطه مزایای بسیاری دارد، از جمله آنکه برگشت پذیر است، به بیان دیگر اتصالات حاصل از پیچ و مهره را می‌توان جدا نمود و در صورت نیاز تعویض کرد. پیش از استفاده از پیچ و مهره اتصالات به صورت جوشکاری انجام می‌شد که سختی‌های بسیار همراه داشت و در صورت بروز خطا امکان جداسازی بدون آسیب وجود نداشت. امروزه از جوشکاری جهت اتصالات خاص استفاده می‌شود. استفاده از پیچ مهره امروزه به اندازه‌ای متداول است که می‌توان گفت تمام قطعات ارزشمند و گران قیمت یک مجموعه یا وسیله صنعتی از طریق پیچ و مهره متصل هستند. اگر بخواهیم به طور خلاصه ویژگی اتصالات پیچ و مهره را بیان کنیم، باید بگوئیم ساده و محکم هستند.

انواع پیچ و مهره

پیچ و مهره‌هایی که تا به امروز ساخته شده‌اند دارای ویژگی‌های مختلفی هستند. پیج و مهره‌ها با توجه به نیاز و تقاضا تولید می‌شوند و دارای اشکال و جنس‌های متفاوتی هستند. هر کدام با شکل، جنس و فرم خاص خود سبب ایجاد اتصال خاص و محکمی می‌شود. برای مثال، پیچ تخت که جهت اتصالات تخت و صاف استفاده می‌شود؛ پیچ فلزی که مناسب اتصالات فلزی است و مقاومت و قدرت چسبندگی بالایی دارد؛ پیچ آلن که در محل حفره موجود در اتصالات قرار می‌گیرد و سر آن به شکلی است که با آچار آلن باز و بسته می‌شود.

پیچ مخصوص چوب با سر گرد و صاف و یک شفت نازک که به صورت تخصصی جهت اتصالات چوب به کار می‌روند؛ پیچ برگشت‌پذیر که جهت استفاده در اتصالاتی که نیاز به تعویض و جداسازی دارند، تولید می‌شود؛ پیچ خودبرش در اتصالات دارای سطوح نرم و نیمه‌سخت کاربرد دارد؛ پیچ استاد بولت و رول بولت که هر دو نوعی پیچ تمام رزوه هستند که از دو طرف با دو مهره محکم می‌شوند. پیچ و مهره فولادی یا همان پیچ و مهره خشکه، که در ساخت آن‌ها از کربن و فولاد استفاده می‌شود و لذا دارای استحکام و سختی بالایی هستند؛ پیچ و مهره آهنی، که به دلیل استفاده از آهن در ساختار آن‌ها نرم بوده و با فشار زیاد ممکن است خم شوند؛ پیچ و مهره hv که شکل سر شش گوشه دارند و مناسب اتصالات اصطکاکی می‌باشند.

خرید پیچ و مهره اینترنتی

مشخصات لازم برای خرید پیچ و مهره‌ آنلاین و حضوری

در خرید‌های صنعتی می‌توان گفت خرید متاثر از کیفیت و گرید کالا می‌باشد، و خریدی مناسب است که با اطلاعات کافی انجام شده باشد. برای خرید پیچ و مهره اینترنتی و یا حضوری لازم است اطلاعاتی در رابطه با مشخصه‌های پیچ و مهره‌ها داشته باشید، در ادامه همراه با هم به بررسی مشخصه‌های اصلی برای خرید پیچ و مهره اینترنتی و یا حضوری می‌پردازیم.

شکل یا فرم گل پیچ

گل پیچ یا سر پیچ دارای اشکال مختلفی است و با روش‌های خاصی تولید می‌شود. در واقع می‌توان گفت با توجه به آنکه شکل سر یا گل پیچ تعیین می‌کند با چه وسیله‌ای می‌توان آن را در اتصالات قرار داد و محکم کرد، از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در تعیین قیمت پیچ اثرگذار است. از نمونه‌های این اشکال می‌توان به سرپیچ آچارخور، شش گوش، چهار گوش، آلن اشاره کرد.

• سایز پیچ در خرید پیچ و مهره اینترنتی

پیچ‌هادارای اندازه‌های متفاوتی هستند، اما در صنعت ساخت و ساز و خرید و فروش آن‌ها سایز پیچ از حاصل ضرب طول پیچ در قطر رزوه‌ها بدست می‌آید. باید در نظر داشت که در اینجا قسمت سر پیچ جزء طول آن محاسبه نمی‌شود.

• نوع و گام رزوه در خرید پیچ و مهره اینترنتی
رزوه پیچ‌ها به دو روش رولینک یا بدون براده برداری و حدیده یا همراه با براده برداری ایجاد می‌شوند. روزه‌ها انواعی نظیر مثلثی، مربعی، ذوزنقه‌ای، نیم‌دایره‌ای و مانند این‌ها دارند. متداول‌ترین نوع رزوه مثلثی است. گام رزوه در واقع فاصله داخلی میان دو رزوه در نظر گرفته می‌شود. گام‌های رزوه سه سطح خیلی ریز، ریز و درشت دارند. اگر در سفارش و خرید پیچ و مهره گام رزوه مشخص نشود آن را درشت در نظر می‌گیرند.

خرید پیچ و مهره اینترنتی
خرید پیچ و مهره اینترنتی

 

• گرید یا کلاس در خرید پیچ و مهره اینترنتی

گرید یا کلاس پیچ و مهره اشاره به میزان استحکام و سختی پیچ و مهره دارد و یکی از موارد تعیین کننده قیمت است. هر چه گرید بالاتر باشد پیچ و مهره سخت‌تر و قیمت آن‌ها نیز بالاتر خواهد بود. برای خرید پیچ و مهره اینترنتی و یا حضوری باید گرید مورد نظر را انتخاب کنید تا خریدی به صرفه داشته باشید.

• پوشش مورد نیاز در خرید پیچ و مهره اینترنتی

جنس و نوع پوشش پیچ و مهره‌ها مختلف است و باید با توجه به کاربرد مورد نیاز خود آن را انتخاب کنید. اطلاعات فوق را می‌توانید در انتخاب پیچ و مهره مورد نظرتان استفاده کنید و بدون مراجعه به بازارهای مربوطه خرید پیچ و مهره اینترنتی داشته باشید. علاوه بر آن با در نظر گرفتن موارد فوق می‌توانید به سایت آهن پاد مراجعه کرده و با سفارش کالای مورد نظر خود یک خرید پیچ و مهره اینترنتی بی‌نقص را تجربه کنید.

فروش پیچ و مهره آنلاین

تا چند سال گذشته مردم برای هر خریدی باید به مراکز مربوطه مراجعه می‌کردند، اما با حضور بانکداری الکترونیک و رشد اینترنتی و البته با همه گیری ویروس کرونا، خرید‌های اینترنتی طرفداران بسیاری یافت و در ایران به یک شیوه خرید مرسوم رایج پیدا کرد. به مرور زمان و با اطمینان مشتریان بازار خریدهای اینترنتی گرم و گرم‌تر شد، تا جایی که امروزه شما می‌توانید خرید‌های عمده و کلی قطعات را نیز به صورت اینترنتی و از سرار دنیا انجام دهید. از قدیم گفته‌اند که خرید آگاهانه هنر است و منجر به صرفه‌جویی می‌شود. سوال اینجاست که آیا صرفه‌جویی باید تنها مالی باشد؟

مزایای خرید اینترنتی انواع پیچ و مهره

در خرید پیچ و مهره اینترنتی می‌توانید از چند جهت صرفه‌جویی کنید. خرید پیچ و مهره اینترنتی به شما امکان ذخیره وقت و هزینه را می‌دهد. همچنین برای خرید پیچ و مهره اینترنتی با گشت و گذاری در اینترنتی می‌توانید به اطلاعات خود در زمینه‌های مربوطه بیفزایید. شما می‌توانید از هر کجای ایران با گوشی تلفن همراه خود وارد سایت آهن پاد شده و خرید پیچ و مهره اینترنتی داشته باشید. در خرید اینترنتی شما مشکلات حمل و نقل را ندارید، فارغ از سختی حمل بسته‌ها امکان آسیب دیدن آن‌ها در مسیر وجود دارد، اما زمانی که خرید پیچ و مهره اینترنتی انجام می‌دهید، با توجه به آسیب پذیری این قطعات می‌توانید مطمئن باشید که مرسوله شما با بسته‌بندی ایمن و مناسب به دست‌تان خواهد رسید.

خرید پیچ و مهره اینترنتی

به صورت خلاصه می‌توان گفت خرید پیچ و مهره اینترنتی برای شما و فروشنده مزایای بسیاری دارد. صرفه‌جویی در وقت، هزینه، رفت و آمد از مزایای بارز خرید پیچ و مهره اینترنتی است. اما مزیت‌هایی نظیر نقل و انتقالات الکترونیکی پول که برای طرفین خرید و دولت‌ها صرفه اقتصادی دارد، و یا امکان مشاوره و دریافت اطلاعات مفید در حوزه خرید را می‌توان مزایای پنهان خرید پیچ و مهره اینترنتی دانست.با تمام این مزایا هنوز افرادی هستند که برای خرید اینترنتی تردید دارند، وقت آن رسیده که به شرایط آنلاین اعتماد کنیم. سایت آهن پاد در عرصه استعلام قیمت، فروش، مشاوره و خرید پیچ و مهره اینترنتی این امکان را برای مشتریان و خریداران فراهم آورده، می‌توانید با اطمینان از داشتن خریدی ساده و به صرفه به سایت مراجعه کنید و در اولین فرصت پس از خرید خود محصول مورد نظرتان را در محل دلخواه دریافت کنید.

 

قیمت پیچ و مهره آنلاین

زمانی که تصمیم به خرید پیچ و مهره اینترنتی می‌گیرید، امکان مقایسه شرایط مختلف را خواهید داشت. علاوه بر آن در خرید پیچ و مهره اینترنتی می‌توانید از مشاوره و راهنمایی مشاوران و کارشناسان سایت آهن پاد بهره بگیرید و با اطمینان به درست‌ترین گزینه برسید. گزینه‌ای که خرید پیچ و مهره اینترنتی به شما می‌دهد امکان استعلام قیمت و محاسبه هزینه تولید خود پیش از خرید است. شما می‌توانید در یک روز قیمت بگیرید و محاسباتتان را انجام دهید و روز دیگر اقدام به خرید پیچ و مهره اینترنتی نمایید. در حالی که زمان خرید حضوری برای انجام این پروسه مجبور خواهید بود حداقل دو مرتبه به بازار مراجعه کنید. برای استعلام قیمت به روز و نهایی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود با کارشناسان ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که آهن پاد امکان تولید پیچ و مهره‌های سفارشی را در طرح و ابعاد دلخواه برای مشتریان خود فراهم کرده است.

جمع بندی خرید پیچ و مهره اینترنتی

در مطلب فوق ابتدا ویژگی‌ها و انواع پیچ و مهره را بررسی کردیم و سپس به بررسی مشخصات لازم برای خرید پیچ و مهره اینترنتی و حضوری پرداختیم. از سوی دیگر مزایای خرید پیچ و مهره اینترنتی را بیان نمودیم. در نهایت امکان استعلام قیمت، مشاوره و در نهایت خرید پیچ و مهره اینترنتی در سایت آهن پاد را مطرح کردیم تا شما با اطمینان بتوانید خرید خود را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *