قیمت پیچ و مهره فولادی

پیچ و مهره و واشر آهن پاد

پیچ و مهره‌ی فولادی همان پیچ و مهره ی خشکه است که در ترکیبات ساخت این نوع پیچ و مهره از فولاد و کربن اسنفاده می‌شود و تنها تفاوت این پیچ ها و مهره ها با یکدیگر در گرید آن‌ها و میزان سختی این پیچ و مهره ها می‌باشد و هرچه عدد گرید بالاتر باشد میزان استحکام، سختی و استقامت آن‌ها بالاتر است.

تماس مستقیم

از مسائل مهم در تهیه و خرید پیچ و مهره ی فولادی قیمت این محصول می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید امروزه قیمت بسیاری از محصولات ثبات و پایداری ندارد و شرایط بازار نیز ثبات و پایداری خاصی ندارد. قیمت پیچ و مهره همچون بیشتر محصولات مصرفی در ایران تحت تاثیر عوامل مختلفی است که از مهم‌ترین آنها قیمت ارز است. پیچ و مهره های وارداتی قیمت متناسب با دلار دارند و پیچ و مهره های فولادی تولید داخل به دلیل اینکه عموما از مفتول های با کیفیت خارجی تولید می‌شوند نیز به قیمت دلار وابسته هستند.
به همین دلیل امکان بیان قیمت پیچ و مهره فولادی خشکه به صورت قطعی وجود ندارد و تنها راه اطلاع از چنین موضوعی برقراری ارتباط با مشاوران ما در فروشگاه آهن پاد است؛ تنها نکته‌ی قابل توجهی که در این قسمت می‌توانیم به شما بگوییم این است که قیمت این نوع محصول متناسب با نوع کلاس و گرید متفاوت است و هر چقدر کلاس و گرید آن بالاتر رود، قیمت خرید آن هم بیشتر می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با ورود به سایت فروشگاه آهن پاد با مشاوران ما صحبت کرده و به اطلاعات مورد نیاز مربوط به قیمت و انتخاب نوع پیچ و مهره دست یابید.

خرید پیچ و مهره فولادی

با توجه به توضیحاتی که گفته شد، افراد بسیاری ترجیح می‌دهند برای زمینه فعالیت خود از پیچ و مهره فولادی استفاده نمایند؛ به همین جهت تصمیم به خرید پیچ و مهره خشکه یا همان فولادی می‌گیرند؛ اما توجه داشته باشید که برای پرداختن به چنین خریدی باید فروشگاه مناسبی را انتخاب کرد تا بتوان از محصولات آن به درستی و با خیال راحت بهره لازم را برد.
در همین راستا ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای خرید پیچ و مهره به فروشگاه پیچ و مهره آهن پاد مراجعه نمایید و در زمینه ی خرید پیچ و مهره ی مناسب با مشاوران ما در این فروشگاه صحبت نمایید. این فروشگاه فعالیت خود را در زمینه تامین انواع پیچ و مهره شروع کرد و اکنون توانسته به یکی از بهترین تامین کنندگان پیچ و مهره فولادی در ایران تبدیل شود؛ در نتیجه شما می‌توانید خرید خود را از طریق این فروشگاه انجام دهید و از کیفیت و کارایی بالای پیچ و مهره به خصوص پیچ و مهره ی فولادی اطمینان حاصل نمایید.

ارزانترین قیمت پیچ و مهره فولادی

هرچه گرید و کلاس پیچ و مهره فولادی کمتر باشد قیمت پیچ و مهره ی فولادی نیز ارزانتر و کمتر است؛ اما به پیرو آن استحکام و سختی آن نیز کمتر می‌شود. البته انتخاب نوع پیچ با گرید و کلاس های مختلف بستگی به نوع استفاده ی شما دارد. همچنین اندازه و سایز و نوع پیچ نیز در گرانتر بودن یا ارزانتر بودن پیچ و مهره نقش مهمی ایفا می‌کند.
البته به طورکلی باید بدانید که در خرید پیچ و مهره ی فولادی به چندین نکته باید توجه شود که اتفاقا این چند نکته هم در قیمت پیچ و مهره ی فولادی و هم در کیفیت آن بسیار تاثیرگذار است . یکی از آن موارد مهم، استاندارد بودن پیچ و مهره است که با استاندارد DIN مشخص می‌شود.
یک نمونه از این استاندارد را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.
برای مطالعه ی بیشتر در مورد مشخصات این نوع پیچ و مهره ها می‌توانید از مقاله ی پیچ و مهره خشکه HV دیدن نمایید.

مشخصات پیچ 6 گوش خشکه

استاندارد DIN در پیچ و مهره فولادی چیست؟

استاندارد DIN که مخفف عبارت Deutsches Institut für Normung است، استانداردی است که توسط مهندسین آلمانی قرار داده شده است و بر اساس آن لیستی ارائه داده است که در آن لیست ، آنچه را که باید در ساخت و تولید پیچ و مهره فولادی بر اساس کلاس ها و گرید های مختلف بکار برد ، قرارداده است.

  • استاندارهای DIN برای پیچ 

پیچ‌های شش گوش، پیچ کله قارچی، پیچ کله مربعی، پیچ فلنج دار، پیچ چشمی، پیچ تی شکل و … از جمله استانداردهای DIN در ساخت انواع پیچ معرفی می‌شوند.

  • استانداردهای DIN برای مهره‌ها

مهره‌های شش گوش، مانند مهره گالوانیزه و مهره خشکه کلاس ۸، مهره‌های فلنج‌دار و مهره قفلی از مهم‌ترین‌ استانداردهای ساخت مهره بر اساس DIN می‌باشند.

مسئله‌ی بعدی رزوه ی پیچ می‌باشد که وابسته به نوع کار و زمینه ی فعالیت شما رزوه ی پیچ میتواند نیم یا کامل باشد.

برای مثال :

  • پیچ خشکه نیم رزوه

پیچ خشکه ۸.۸ نیم رزوه تنها در چند سانتی‌متر از قسمت انتهای آن دارای رزوه می‌باشد و بسیار پرکاربرد است.

قسمت رزوه نشده پیچ در مقایسه با قسمت رزوه شده آن مقاومت و استحکام بیش‌تری دارد.

  • پیچ خشکه تمام رزوه

اکثر پیچ‌های خشکه با هر ضخامتی تا ارتفاع ۵ سانتی متر یا کمتر به‌صورت تمام رزوه تولید می‌شود.

پیچ‌های تمام رزوه با ارتفاع بلند در مواردی اندک و با توجه به نیاز مشتری تولید می‌شود.

گرید و کلاس پیچ و مهره ی فولادی نیز بسیار در قیمت آن مهم و تاثیر گذار است و به طور کلی سه گرید وجود دارد که با نام های ۸.۸ و ۱۰.۹ و ۱۲.۹ مشهور است. هرچه گرید پیچ و مهره ی خشکه بالاتر رود، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود؛ زیرا از کربن و فولاد بیشتری در تولید آن استفاده می‌شود و استقامت بالاتری دارد.

نوع پیچ نیز در قیمت آن بسیار موثر است. مثلا پیچ شش گوش در گرید ۸.۸ با رزوه ی کامل دارای تفاوت قیمت با پیچ چشمی در گرید ۸.۸ می‌باشد.

اگر قصد خرید پیچ و مهره ی خشکه یا فولادی را دارید ، فروشگاه پیچ و مهره ی آهن پاد مفتخر است تا مشاوران خود را  در اختیار شما قرار داده تا بتوانید با اطمینان کامل از محصولات ما خرید کرده و از کیفیت پیچ و مهره های فولادی فروشگاه آهن پاد لذت ببرید. برای خرید پیچ و مهره میتوانید به شماره های موجود در سایت مراجعه فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *